dimarts, 23 d’abril del 2013

El meu Sant Jordi


Ara que els petits dormen us faré un breu resum del que hem fet aquests matí.

Tot va  començar farà un parell de mesos, a l’escola ens van demanar pares voluntaris per fer alguna activitat el dia de Sant Jordi,…i bona cosa em van dir, el meu cap va començar a barrinar i vaig proposar una sessió d’estampació de samarretes.

O sigui que vaig buscar una bona silueta d’un drac ben simpàtic i ufanós i vaig fer-me una plantilla d’acetat. I també vaig buscar un dibuix d'una rosa per fer sobre una  planxa de linoli. Un cop treballades unes roses ben xules,... vaig comprar uns segells de silicona en forma de rosa i de mides diferents.

I aquest ha estat el resultat


Estic molt contenta del resultat, i la veritat és que m'ho he passat PIPA!!!

Gràcies a les mames que m'han ajudat, a les senyoretes i personal docent i  
als nens que s'han portat de meravella!!!

Aquest ha estat el meu Sant Jordi, ben diferent... 
ja estic pensant en l'any vinent,...

Molt bona nit!

Helena


Per fer aquest taller és necessari pintura TÈXTIL, no feu invents!
Un top pintat s'ha de deixar assecar durant 24h i planxar SENSE vapor.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada