dimarts, 7 de maig del 2013

Chinos, no gràcies!

     L'altre dia, amb la meva companya de feina, vaig aprofitar per anar a veure una nova botiga de "chinos" que han obert allà a prop . Hi ha qui diu que només venen coses de baixa calitat, però a mi m'agrada molt xafardejar.

     Vaig trobar de tot i més, coses per la cuina i per fer manualitats, però de cop vaig tenir una il·luminació en veure un expositor plè de peces per fer bijuteria, allà hi vaig trobar unes peces que em van agradar i vaig pensar que estaria molt bé fer-me uns marcadors personalitzats. No em vaig poder estar i les vaig comprar, vaig gastar-me 1.80€.

     Les meves amigues, que són molt generoses, em van donar un parell de metres d'aquestes llanes tant xules i voilà!



     Són superfàcils de fer, amb el ganxet fem cadeneta, tant llarg com ens sigui cómode per fer servir els marcadors després, posem la peça i tanquem el cercle. En menys d'una hora he tingut els marcadors fets.

     Xulíssims i únics, ara ja puc deixar de banda aquells marcadors de plàstic tant comuns.

Feliç dia!

Àngela

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada