dimecres, 12 de juny del 2013

Corones pels reis de la casa, les princeses i els prínceps ...




Durant les últimes setmanes hem celebrat molts aniversaris a la família, bé família i amics i això vol dir que hem treballat de valent fent unes corones ben xules !!!



Gràcies Montse pels teus consells tècnics, m'han ajudat molt i han agradat moltíssim !!!!



Per la princesa de casa, per l’amic del meu fillol i per un amiguet de la família.


Aquí us deixo algunes fotos ....  És un plaer veure la cara de felicitat quan es veuen coronats bufant les espelmes del seu súper pastís no creieu ????

















Fins i tot el meu tiu que  feia un munt d’anys en va tenir una,  oi tiu ????? 

 Aquesta era reversible i amb banderola inclosa. Em va agradar molt com va quedar ... 

De fet qui em coneix sap que m'agraden molt les coses simples i polides. Clean and simple en diuen ara d'això ; )




  


 





I per últim la del bitxu de la casa .... El número tres estava cosit amb un velcro per darrera així si l'any vinent la vull aprofitar només haig de canviar-lo pel quatre. 








I ja em puc començar a espavilar que el petit de la meva cosina n’està esperant una  !!!! 




Una abraçada i gràcies per seguir-nos




Cristina






2 comentaris: