dijous, 1 de maig del 2014

Maria - clutch de trapillo

Ja fa més de mitg any que el vaig fer però no li havia fet ni una foto,...

Parlo del clutch que li vaig fer a la meva cosina per anar de casament, no és gens difícil fer-lo, només has de saber fer punt baix(així tindrà més cos i no s'escaparà res ;) o gairebé res) i punt alt (per donar-li una mica de forma a la solapa).

Aqui teniu, very very easy, al proper promote fer un tutorial sue encara m'he d'estrenar!!!










El macro botó 




Aqui teniu un parell de maneres d'agafar elegantment un clutch, que a ningú se li acudeixi portar lo sota l'aixella com les àvies d'abans ;)

Una altra sol·lució és posar-li una cadeneta, però a mi no em baruffa gaire.




Gràcies Cris pel teu "savoir faire"



Que tingueu un fantàstic pont!!!

H






4 comentaris:

  1. Neni!!! Una cucada! M'encaaaanta! Per cert! Tenim una cita pendent eh! Un pto gran. M

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest cluth i sembla que no fa falta gaire trapillo; en tinc alguns per estrenar... a veure si t'animes amb el tutorial i el puc còpiar; jeje ;-o) Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Je je, merci Txell! A l'estiu potser que sembla que tindré més temps!
    Una abraçada

    ResponElimina