dissabte, 12 de juliol del 2014

La meva bossa d'estiu

Amb la calor venen els colors i, si jo ja sóc una persona que li agrada vestir amb colors faci fred o calor, imagineu-vos a l'estiu!!!!

Aquesta és la bossa que m'he fet per passar l'estiu... ideal per a què hi càpiga de tot dins, el moneder, el mòbil, secció de primers auxilis (sempre s'han de portar unes tirites dins el bolso quan comences a posar-te les sandàlies de nou), ulleres de sol, roba de recanvi de les meves filles per quan anem a menjar un gelat...

Ja veieu que sóc previsora, jajaja. A més, m'he fet el necesser a conjunt per trobar fàcilment les coses per dins. El problema és la meva esquena!!! Quan més gran és la bossa, més coses hi poso a dins!!!

Aquí us deixo alguna foto, espero que us agradi...

Marjorie




5 comentaris:

  1. És xulíssima!! i molt bona idea la del necesser per ficar-hi les coses petites i trobar-les més fàcilment ;)

    ResponElimina
  2. M'encanta, m'encanta i m'encanta!!! Jo hauria de fer-me'n un també.. que sempre vaig a la pisci amb bosses de rafia d'aquestes... hahahaha

    ResponElimina
  3. Quina bossa més estiuenca amb tants colors......molt xula!!

    ResponElimina
  4. Molt txual Marjorie! Sou unes artistes! Un petó ben gran a totes, i a veure si ens veiem aviat ok? muuuua

    ResponElimina
  5. Quina roba més requetebonica!! La bossa i el necesser són espectaculars ;-o)

    ResponElimina